niedziela, 23 sierpnia 2015

Pełnoziarnista muffina z borówkami i czekoladą


Cudowna muffina z mąki pełnoziarnistej... 
Z dodatkiem pysznych borówek amerykańskich i słodkiej czekolady...
Przepyszna, miękka i wilgotna...
Jeśli macie rano więcej czasu warto ją upiec na śniadanie! :)



     Składniki:
  • 50 g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • szczypta soli
  • ½ łyżeczki proszku do pieczenia
  • cukier / stewia
  • 50 g jogurtu naturalnego 
  • 1 jajko
  • 50 g borówek amerykańskich
  • 20 g kropelek czekoladowych / posiekanej czekolady
       Przygotowanie:

Piekarnik nagrzewamy do 180°C. Suche składniki mieszamy w jednej misce, a mokre w drugiej. Mokre wlewamy do suchych i dokładnie mieszamy. Dodajemy borówki oraz kropelki czekoladowe i delikatnie mieszamy. Ciasto przekładamy do kokilki wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy około 30 minut.


19 komentarzy:

  1. Gdy widzę takie wypieki, żałuję tylko, że nie mam niestety takiej foremki, żeby wypiec sobie dużą muffinę ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam takiej foremki, więc upiekłam tę muffinkę w takim małym naczynku do zapiekania :)

      Usuń
  2. Najlepsze są takie domowe, wypasione muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały przepis!!! Uwielbiam muffiny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta muffina, taka wyrośnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz jeden robiłam muffinki z borówkami i smak był rewelacyjny. Podoba mi się pomysł z ciemną mąką. I z czekoladą też:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęciæ bym jej spróbowała mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłabym taką z chęcią, musi być pyszna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna ta muffinka, bardzo je lubię z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super muffinka! A ile cukru tak mniej więcej dodać (trzcinowego)? To jutro sobie upiekę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że około 2 łyżek cukru powinno wystarczyć :)

      Usuń
  10. Muffiny bardzo apetyczne, prawdziwa rozpusta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia jakie apetyczne, jakie zgrabne :)

    OdpowiedzUsuń